Biztonságosan szeretnél futni? EZT TEDD!

Jön a tavasz, melegedik az idő, és közeleg a bikini szezon is, így tömegek lepik el az utcákat és a köztereket futást imitálva. Arra most ne térjünk ki, hogy jól teszik-e, mert cél és jelenlegi állapot valamint edzésterv függő, hogy valóban a futás-e a legmegfelelőbb mozgásforma valaki számára.

Viszont három sarkalatos pontja van annak, hogy biztonságosan futhass, és ne sérülj.

  • Bemelegítés
    Akármennyire is unalmas a téma, és akármilyen menőn néz ki a motivációs videókon ahogy a főhős kiugrik hajnalban az ágyból bele a menő szerkójába és már rója is a köröket a hajnali lágy fényekben - TE NE TEDD! Melegíts be. Otthon is célzottan néhány gimnasztika vagy jógafeladattal, és a szabadban pedig ehhez hasonló gyakorlatokkal, mint amit Marci mutat a videóban.

 

  • Technika és cipő
    Szánd rá az időt és a pénzt. Menj el egy edzőhöz aki megtanít futni, valamint egy lábdiagnosztikával is foglalkozó futócipő boltba, ahol a neked megfelelő lábbeli kiválasztásában is segítséget kapsz. És itt nem a színre gondolunk.
     
  • Levezetés
    Csak úgy, mint a bemelegítés - menő dolog hazaérve átvedleni kiskosztüm/öltöny-nyakkendő kombóra, de a tested ezt nem hálálja meg. Vezess le és nyújts, mobilizálj futás végeztével. Kalkuláld bele az edzésidőbe ezt is, hogy még sokáig hódolhass szeretett sportodnak!

Fuss okosan!

Futóedzéseket tartalmazó online programunkat ide kattintva találod. És tudtad, hogy a megrendeléseddel a saját testi-lelki egészséged és boldogságodon túl hozzájárulsz ahhoz, hogy a jógát, a mozgást, a tudatosságot és az önismeretet olyan csoportokhoz is eljuttassuk, akik egyébként nem foglalkoznának vele? Például a börtönökbe, lemaradott területekre, rászorulókhoz. 

“Segíts magadon és tégy egy jobb, biztonságosabb jövőért!”