Find_Your_Mission.jpg

Életmódváltás 4. hónap

Túl a félidőn a negyedik hónap fókusza a mozgás illetve a mozgásminták helyretétele. Az elmúlt három hónapban már rendszerré válhatott a mozgás, valamint az étkezés miatt a túlsúlyod jelentős részét is leadtad. Ilyenkor, a könnyebb súllyal már lehetővé válik, hogy bonyolultabb mozgásokat is végezz, mert az eddig végztt rehab/stabilizáló mozgások felkészítették a testedet rá.

Mit tegyek, ha nagy túlsúly miatt elkezdett életmódváltásom okán néhány helyen elkezdett lógni a bőröm? - népszerű kérdés nálunk.

Alapvetően ugye az a képlet, hogy a fogyás a kaja, a forma a mozgás. A jól felépített terv pedig úgy néz ki nagyobb túlsúly esetén, hogy az első X hónapban kaja fókusz és rehab/örömmozgások, majd amikor a felesleg jelentősebb részétől sikerült megszabadulni és a rehab mozgások, jógák stb olyan állapotba hozták a testet el lehet kezdeni igazából edzeni. Az izmaid adják majd a formát, a bőröd is szebb lesz. Ja és sokat kell hidratálni, ez is számít, valamint a masszázs is jót tehet. Sajna a kencék és egyéb csoda(áramos, rázós, bizsergetős, tekercselős)szerek nem. Azaz inkább szerencsére. Mert bekened magad azt kész - ha hatna csak a külsőd lenne szebb. A belsőd nem változna, a kitartásod sem, és sose tudnád meg mire vagy képes. Okosan rakta össze ezt az Anyatermészet. Meg kell dolgozni az eredményért. Ügyesen!

Javasoljuk a 7 napos jóga/mobility kihívásunkat, valamint az otthoni funkcionális vagy a konditermi edzéstervünket! A blogban megtalálod a különböző edzésfajtákról írt sorozatunkban a pro kontra listákat. Ezt folyamatosan bővítjük!

Életmódváltás 5. hónap

Étrend! Az utolsó hónap előtt visszatérünk a szigorúbb keretekhez, és az étrended tökéletesítésére fókuszálunk. Egy hétig ismét írnod kellene mi az amit eszel és mennyit, valamint, hogy hogyan érzed magad tőle, milyen fizikai és mentális kihívásokra hogyan reagáltál. Ezt az egy hetet küldd el nekünk, és kielemezzük, az esetleges változtatni valókra felhívjuk a figyelmedet!