Életmódváltás 6. hónap

Contest-flier_1.jpg
 
 

Most kezdődik csak igazán...

Nagyon büszkék vagyunk rád! Hat hónap, fél év - ennyi ideig koncentráltál, követted a tanácsainkat, mozogtál, főztél, jól ettél, testileg lelkileg fejlődtél. Voltak hullámvölgyek, de túllettél rajtuk, küzdöttél és sikert értél el.

A hatodik hónap lényege, hogy az eredményeket, az életmódot meg tudd tartani a későbbiekben is. Ezért nem 30 napos projektekben gondolkodunk, hanem hosszú távon kialakítható új szokásrendszer bevezetésében.

Házi feladat:
Szánj 1 órát magadra nyugodtan, csöndben és ülj le két üres papírral meg egy ceruzával.

Az egyik papírra azt írd fel, hogy milyen eredményeket értél el ebben a hat hónapban. Milyen fizikai/lelki változások mentek benned végbe, milyen új szokásokat sikerült kialakítanod?

A másik papírra írd fel azt, hogy mi a célod? Milyen további változást szeretnél még elérni (ha szeretnél) és milyen az ideális, a hat hónap alatt kialakított számodra betartható, rád szabott életmód. Írj le mindent ami eszedbe jut ezzel kapcsolatban.

Fordítsd meg a papírt, és a másik oldalán pedig visszatekintve az elmúlt fél évre, fogalmazd meg mik lehetnek azok a pontok amiken elcsúszhatsz, amikre kifejezetten figyelned kell majd a jövőben is.

A végére rajzolj egy szivecskét. Neked szól, minden változtatás csak helyes önszeretetből indulhat ki. Tedd ezeket a papírokat olyan helyre, ahol a kezed ügyébe esnek.

Nagyon közönjük, hogy résztvevője voltál az első njoyos életmódváltónak, nagyon büszkék vagyunk rád. Sokat kaptunk mi is Tőled, Tőletek!

Természetesen a továbbiakban is számíthattok ránk, bármilyen kérdésben szívesen segítünk, és nem szeretnénk elkiabálni, de dolgozunk azon, hogy hamarosan már ne csak online lehessen együtt mozogni, enni, beszélgetni :) 

Köszi, hogy velünk vagy!

Marci, Panni