Köszöntünk az njoy online tréningek világában! 

Örülünk, hogy belevágsz az otthoni edzésbe, és biztosak vagyunk benne, hogy sikerülni fog elérni a célodat.
Mi itt leszünk, hogy segítsünk neked!
Lejjebb görgetve megtalálod a hetekre kattintva az edzésterveket, napi bontásban. Az edzésleírások, a kialakítandó szokások, a kisvideók, a motivációk... mind-mind a heti edzések oldalán találhatóak meg.

Kezdheted bármikor, amikor szükséged van rá, meg is szakíthatod, ha közbejön betegség esetleg, de tudd, a siker záloga a következetesség. Ne projektként, hanem életmódként kezeld.

Heti 3 "kötelező" edzést tartalmaz a program. Mellette erősen ajánlott egy alkalom "örömmozgás"  -ez lehet bármi, az evezéstől kezdve a focin át a tollasig akármi, csak mozogj és élvezd! Valamint, bár az edzések tartalmaznak nyújtást, erősen ajánlunk még legalább heti 2 alkalom jógát vagy mobilizálást. 

Érezd nagyon nagyon jól magad, élvezd az edzést és a változást is!
Keress minket nyugodtan ha kérdésed van, vagy ha elakadtál!
Hajrá!
Marci, Panni

Előkészületek itt ha esetleg kihagytad volna.. :)

1. Hónap - alapozás

Akár hónapok óta nem mozogtál, akárha "csak" kiegészítésként szeretnéd beépíteni a mozgásaid közé az otthoni edzéseket, az első hónap az alapozásról szól. Statikus erőt és erőállóképességet fejlesztünk, hogy a nehezbb feladatokkal, aktívabb mozgásokkal esetleg súlyokkal a későbbiekben biztonságosan lehessen terhelni a testedet.

Vagyis sok statikus tartás lesz, mellette kondicionálásként futások és ugrókötelezések. Alapmozgásokat tanulunk, és felkészítjük a testet a terhelésre.

Nagyon fontos, hogy minden gyakorlatot a saját szinteden végezz, amelyiket még helyes formával tudod csinálni, de kihívást jelent. 

Amennyiben 20(+) kg fölösleggel rendelkezel az első hónapban
NE FUSS!
Gyaloglás és intenzív, gyorsgyaloglás a futások helyett. Ez nagyon nagyon nagyon fontos. Nem győzzük hangsúlyozni.

1. hét  3.2.1...START! 

2. hét Feje tetejére állítjuk a világot

3. hét Dupla erősítés - kétszeres fáradtság - sokszoros megtérülés

4. hét Deload week - hagyd a tested regenerálódni!