Mááááásodik hónap :)

Valószínűleg már a Te matektudásod is fejlődött az elmúlt négy hét alatt, simán követed az ismétlésszámokat, a timer a telefonodon a kedvenc applikációd :) Hehe, vagy nem. De az tuti, hogy fejlődtél, és nincs megállás :)

Lesznek ismerős, és lesznek új gyakorlatok is a második hónapban, az elsőben megteremtett alapokat kezdjük el egy kicsit jobban terhelni. A szabályok most is a tudatosan, helyes formával, élvezettel lennének :)

Mivel az első hónapban már kitapasztalhattad, hogy mely gyakorlatok után hogyan kell nyújtani, és kialakult rutinod, most az edzések utáni nyújtásokat nem raktuk össze külön-külön. Ha segítségre van szükséged az oldal aljára görgetve feltöltöttük az egyes izomcsoportokra vonatkozó pozíciókat, innen tudsz puskázni.

SOHA ismétlem, SOHA ne hagyd ki a bemelegítést és a nyújtást. Sérülni nem jó. Meg nem helyesen edzeni sem. Nos, mindkettő megtörténik, ha kihagyod őket. Az edzéseink hatékonyak és nem időhúzósak, bele kell, hogy férjen a bemelegítés és a nyújtás előtte, utána. Ne külön részként kezeld őket, hanem az edzés szerves részeként!

Hajrá!! :)

Panni+Marci

photos: @saludablemente - Facebook