2/4. nap: Tuck tuck helyett tuck up!

Bemelegítés:

"A" Melegítés és futós bemelegités a második rész előtt

Erősítés:
EMOM Ping Pong, 5 kör:

  • A1: 20 Tuck Up (ha nem megy, statikus tartás 30mp-ig)
  • A2: 30 mp guggolás alsó pozícióban tartás

10 perces EMOM, egy dinamikus és egy statikus gyakorlattal. A percekből fennmaradó időben pihenhetsz. Minden gyakorlatot 5x fogsz elvégezni.

Kondicionálás:
EMOM 10 perc:

  • 30 mp futás (85%)
  • 30 mp séta

10 perces futós feladat, minden perc első felében futsz, második felében séta.

Nyújtás

2/5. nap:

Bemelegítés: 

"B" Melegítés

Erősítés:

7 kör a következő feladatsorból:

Folyamatosan hajtsd végre a fenti feladatsort a legrövidebb idő alatt. A kitöréseket most folyamatos haladásban hajtsd végre. Ha hely szűkében lennél, akkor vagy körbe-körbe haladj, vagy egy helyben végezd őket, mint eddig. 

EMOM Ping Pong 5 kör:

Az edzés második felében 10 percig fogsz oldalsó plankeket végrehajtani jobb és bal oldalt felváltva. Minden percben 25 másodperc kitartás után a fennmaradó idő pihenés.

Nyújtás

2/6. nap: Ugrókötél móka

Bemelegítés:

"A" Melegítés

Erősítés:
EMOM Ping Pong, 3 kör:

Vagyis 6 percig fog tartani az erősítés, aminek a páratlan perceiben 1 falra felmászást fogsz végrehajtani, páros perceiben pedig 30 másodpercnyi statikus hollow body tartást. Az elvégzett feladatok után a fennmaradó idő pihenő.

Kondicionálás:
4 kör: 1 perc Double Under - duplatekerés (ha nem megy, akkor 3 perc sima ugrókötél ugrálás)

Minden kör között pihenj 2 percet. Vagyis összesen 10 perces a feladat.

Nyújtás