2/10. nap: Fuss, mintha az életedért futnál! :)

Bemelegítés:

Futás előtti bemelegítés

Kondicionálás:

E5MOM, 3 kör

400m futás

A mai menü egyszerű lesz, de annál több koncentrációt fog igényelni. 3x kell majd 400 métert lesprintelned. Minden körre 5 perced lesz. A lefutott kör után a fennmaradó idő lesz ismét a pihenő.

Nyújtás

2/11. nap: 

Bemelegítés:

"B" Melegítés

Erősítés:

Circuit EMOM, 3 kör: 

30mp munka, 30mp pihenő

Vagyis 6 perc munka körönként, percenként 30 mp-ig végzed az adott feladatot, 30mp-ig pihenj. Összesen három kör lesz mind a 6 feladatból, körök között tarts 2 perc pihenőt. Kattints a nevükre a videóhoz!

Nyújtás

2/12. nap: 

Bemelegítés:

"A" Melegítés

Erősítés:

5 kör végrehajtása a következő sorozatból:

Minél gyorsabban kell végrehajtanod a fenti 3 feladatból a megadott ismétléseket 5 körön keresztül. A térdfelkapásos ugrálásoknál ha nem tudod összefűzni őket, mint a videón, 1-2 bokából ugrálást fűzz be közéjük.

Nyújtás