3/1. nap: 

Bemelegítés:

"A" Melegítés

Erősítés:

Circuit EMOM Ping Pong, 4 kör:

Vagyis 8 percig tart az erősítés. Minden páratlan perc elején megcsinálsz 2 db falra felmászást és minden páros perc kezdetén 20 db tuck upot. A percekből a fennmaradó idő pihenő.

Kondicionálás:

E3MOM:

  • 25 Burpee (illetve az abból megfelelő nehezségű progresszió változat; ha nem fér bele a 3 percbe a 25 ismétlés, akkor skálázd vissza a gyakorlatot!)

Azaz 3 db 3 perces köröd lesz, amelyek alatt el kell végezned 25 db burpee-t. A fennmaradó időben pihenő van.

Nyújtás:

 

3/2. nap: 

Bemelegítés:

"B" Melegítés

Erősítés:

10 kör a következő feladatokból, amilyen gyorsan csak megy:

2 kör superhero mix, 30 mp munka, 30 mp pihenő

Nyújtás:

3/3. nap:

Bemelegítés:

"A" Melegítés plusz futás előtti bemelegítés a második rész előtt

Erősítés:

Circuit EMOM Ping Pong 6 kör:

Kondicionálás:

EMOM 6 kör:

  • 100m-es sprint

Azaz minden percben állj neki egy 100m-es sprintnek. Próbáld tartani az idődet mind a 6 próbálkozásnál. A fennmaradó idő a percből itt is, mint mindig pihenő.

Nyújtás: