3/4. nap: 

Bemelegítés:

"B" Melegítés

Erősítés:

Circuit EMOM Ping Pong 7 kör:

Vagyis 14 percet fogsz dolgozni, amiből minden páratlan másodpercben kézenállást fogsz kitartani, valamint minden páratatlan percben egy hollow body tartást.

Kondicionálás:

E3MOM 3 kör:

Vagyis 3 perced van a fenti kör végrehajtására, a fennmaradó idő pihenő. Összesen pedig 3x kell ezt megcsinálnod.

Figyelj a felüléseknél a helyes végrehajtásra. Ne vegyél lendületet, tartsd stabilan a nyakadat!

Nyújtás:

 

3/5. nap: 

Bemelegítés:

"A" Melegítés

Erősítés:

7 kör végrehajtása minél gyorsabban a következő feladatokból:

Folyamatos egymás utánban hajtsd végre a fenti két feladatot a megadott ismétlés számokkal 7 körön keresztül.

Kondicionálás:

30 perc folyamatos futás  (60%-on, vagy 130-140-es pulzus között)

Nyújtás:

3/6. nap:

Bemelegítés:

"B" Melegítés plusz futás előtti bemelegítés a második rész előtt

Erősítés:

EMOM 6 kör:

Vagyis 12 percen keresztül fogsz dolgozni. Minden páratlan percben 10 db fekvőtámasz és minden párosban 10 darab V-up lesz a feladatod. Percekből fennmaradó idő pihenő.

Kondicionálás:

E3MOM 3 kör:

  • 400m futás

3 perced lesz a 400 méter lefutására, valamint hogy rákészülj a következő körre. Összesen 3x hajtod végre a futást.

Nyújtás