3/10. nap: Repülő szimulátor

Bemelegítés:

"B" Melegítés

Kondicionálás:

Hiba nélkül végrehajtott duplaáthajtások

5-10-15-20-25-30-35-40-45-50-45-40-35-30-25-20-15-10-5 ismétlés (illetve ha nem megy a dupla még, akkor szimplák a következő ismétlésszámokkal: 15-30-45-60-75-90-105-120-135-150-135-120-105-90-75-60-45-30-15)

A mai edzésen a feladatod a koncentráció lesz. Minden sorozatot el kell végezd hiba nélkül ahhoz, hogy a következő sorozatra továbblépj. Ha hibázol nem kell az egész edzést újra kezdened, hanem addig ismételd a sorozatot amíg összejön. Hagyj elég időt a pihenésekre a sorozatok közöt és ha úgy érzed kellően felkészültél, hajrá! Fontos még, hogy az edzés megkezdése előtt döntsd el, hogy szimplázol vagy duplázol. Idő közben ne legyen már csere-bere!

Nyújtás:

 

3/11. nap: Támadó maraton

Bemelegítés:

"A" Melegítés

Erősítés:

100 db burpee (progresszió)

A mai edzés az állóképességed fogja tesztelni 100 darab folyamatosan végrehajtott burpee-vel. Ismétlések között, ha muszáj, pihenhetsz 1-2 másodpercet, de amennyire lehet folyamatosan végezd el a munkát egy egyenletes tempóban.

Kondicionálás:

Levezetésnek fuss 20 percet kényelmes tempóban (130-140-es pulzus) 

Nyújtás:

3/12. nap: Bolt elbújhat

Bemelegítés:

Futás előtti bemelegítés

Kondicionálás:

2 km futás időre

Nyújtás: