2/7. nap: Légy kitartó és következetes a futásoknál!

Bemelegítés:

"B" Melegítés (csak az állatjárások) és futás előtti bemelegítés a második rész előtt

Erősítés:
EMOM Ping Pong, 5 kör:

  • A1: 15 V-Ups (ha nem megy, tuck up)
  • A2: 15 Arch Ups (ha nem megy, tarkóra tartással csináld)

A mai erősítésben has- és háterősítés lesz a menü. Minden páratlan percben 15 V-upot illetve tuck-upot kell végrehajtanod, majd minden páros percben 15 arch upot 10 percen keresztül. a feladatok elvégzése után a percből fennmaradó idó pihenő.

Kondicionálás:

3 kör:
800m Sprint, majd utána annyi pihenés amennyi időbe telt lefutni. Ez utána jöhet a következő kör. Azt is mérd le, majd utána megint annyi pihenés, amennyit mutat az óra, végül a harmadik kör.

Nyújtás

2/8. nap:

Bemelegítés:

"A" Melegítés

Erősítés:

6 kör EMOM Ping Pong:

Vagyis 12 percen keresztül minden páratlan percben el fogsz végezni 4 burpeet és azonnal átpattansz egy hollow body tartásba és addig tartod amíg le nem telik a perc, illetve ameddig csak bírod. Az utóbbi esetben a fennmaradó idő pihenő. Ugyanígy járj el minden páros percben is, csak itt a 4 burpee után arch body holdot fogsz végrehajtani.

Kondicionálás:

500 szimpla ugrálókötél folyamatosan minél kevesebb megállással.

Nyújtás

2/9. nap: Ping-pong-ping-pong

Bemelegítés:

"A" Melegítés

Erősítés:
EMOM Ping Pong, 4 kör:

  • A1: 10 T-Push ups (könnyebb és nehezebb változat a videóban)
  • A2: 30 mp guggolás alsó pozícióban tartás

Vagyis összesen 8 percet dolgozol, minden feladatra 4x kerül sor. A 10 T-pushupnál a fekvőtámaszokat számold, és váltott oldalra csináld a nyújtózkodást.

Kondicionálás:
EMOM 10 perc:

10 perces kondicionálás, melynek minden perce elején 20 másodperc a munka és a percből fennmaradó időben pihenés!

Nyújtás