Segítünk, ha szeretnéd!

 

 

20292780_1902875573370038_5851614300132103876_n.jpg

 

ingyenes Otthoni jógavideók, filozófia, edzés és egészség

spar 30 napos életmód program

Erősítés, kondiedzés, nyújtás,  több féle jóga, fascia-gyakorlatok, regenerációs mozgások, légzőgyakorlatok, rehab és önmasszázs feladatok, irodai mozgások. 30 napon keresztül napi 2 videót kapsz tőlünk a programban, mi kell még? Ide kattintva tudod letölteni az appot! Itt videóban pedig elmagyarázzuk, hogyan használd a programot. Bal oldalt pedig a lejátszási lista ;)


A légzés művészete

"Lélegezz, mondják a doktorok! - de én nem tudok." - mondja a méltán híres Kispál szám. Na, most megtanítunk. 

7 napon keresztül 7 gyakorlatot kapsz majd. Betekintés az alap légzőgyakorlatokba, megérted a légzőrendszer működését, és gyakorlati segítséget adunk ahhoz, hogy egyes szituációkban ki tudd választani a megfelelő légzést attól függően, hogy mire van szükséged (megnyugvásra, kiegyensúlyozottságra, erőre, vitalitásra stb) Katt a képre!

Ti mondtátok a légzés művészetéről:

Kiprobaltam a tűzlégzést. az a durva, hogy már két kör után olyan intenziv hatása van, hogy nem hittem el :) az első kintartást elég rosszul viseltem, aztán a második kör után majdnem duplájára nőtt az idő, mértem mindent stopperrel. kitisztult az orrom teljesen és mintha megittam volna 3 kávét teljesen felpörögtem, tényleg jöhet a medve :D  És egész másnap reggelig kitartott a hatás, éjszaka nem lett tele az orrom nem keltem fel fújni és reggel is tiszta orrlukakkal ébredtem. egy alvásmérővel alszok és a szerint is jóval nyugodtabb lett az alvásom. persze nem mondom, hogy egyből elmúlt minden tünetem, mert délután újra fújtam az orrom, de most már tudom ezt a módszert és nagyon köszönöm Panni :) alkalmaztam a buszmegállóban is mikor vártam, remélem nem látott senki :D örökhálaa!!” Norbi

”Minden pillanatát élveztem a tanfolyamnak, köszönöm!😊” Lincsi

”Tökéletes volt, nagyon sokat tanultam a légzésről, magamról. Panni nagyon szimpatikus! :) Hiteles, őszinte, nagyon èrthetően, figyelmesen magyaráz.” Henci

”Az oktató számomra abszolút hiteles, olyannak tűnik, aki emberileg és szakmailag is a helyén van, és így könnyű elfogadni.:)” Judit

”Nagyon köszönöm a feltöltést. A gyógytornám mellé fogom használni kiegészítő gyakorlatként ezeket a légzéstechnikákat.” Sophie 
”Panni, nagyon köszönöm ezt a tanfolyamot, nagyon jó volt. Igyekszem beépíteni ezt a tűzlégzést a reggeleimbe. Minden teljesen érthető volt.” Berta

Jógamóka

Saját gyakorlások 3-5 percbe sűrítve, inspirációnak szántuk.

A jóga nem a fizikai gyakorlásról szól, de a jóga fizikai gyakorlás is. Az asanazas segít egészségesen tartani a testet, frissen az elmét, kiegyensúlyozza a lelket. 


JÓGA ÉRTHETŐEN

Jógafilozófia alapjai érthetően, a kertünkből. :) A mai életre levetítve. A lejátszási listához katt a videóra!


Életutak - interjú

3 különböző, mégis egyformán motiváló, testi-lelki egészségről szóló beszélgetést vettünk fel, hogy mindenkit buzdítsunk az egészséges életre. Az elsőben Marton Móni edző meséli el útját a "kis pingvin" léttől az egészségig. Majd a Bárhogy is legyen, mozogj gazdasszonya Teréz motivál futásra, végül Domján Áron karatebajnok, agykontroll oktató mutatja be a meditáció és a mentális felkészülés hatását az életre és az edzésteljesítményre. Katt a videóra a lejátszási listáért!



FUTSZ?

Katt ide, 10 napon keresztül adunk 10 videót, hogy biztonságosan, helyesen és hatékonyan futhass. Technika, gyakorlatok, bemelegítés és nyújtás. Még a Shiva is feltűnik benne olykor :) 

ps: vagy kattints ide, ez rögtön a videósorozathoz visz.

Ha nem tudod mit egyél meg mikor és mi a jó a testednek...

Nos, mi imádunk enni.. Jókat. Meg szeretjük azt is, hogy fittek vagyunk. Kellett egy megoldás, amivel mindkettőt kipipálhatjuk. Kipróbáltuk, összeírtuk és most ajándékba odaadjuk a tudást neked!

  1. Étkezés bevezető információk
  2. Makrotápanyagok
  3. Adagolás, kalóriák
  4. Személyreszabás
  5. Életmódváltó program

Nincs időd semmire?

Képmutatás lenne azt állítanunk, hogy nincsenek olyan életszakaszok, amikor egyszerűen nem fér bele annyi mozgás, énidő, foglalkozás magaddal, mint amennyit érdemelnél, vagy szeretnél. Nekünk is volt már ilyen. Felállítottunk viszont egy szabályt. Még a nehéz és túlterhelt időszakokban is hetente 3x20 percet magunkra kell tudnunk szánni. Olyan nincsen hosszú távon, hogy nem. Mert akkor valami komoly gond van az életünkben. Heti 3x20 perc, az semmi. Viszont egy terhelt időszakban megmentheti konkrétan az életed.

Ezért hoztuk létre a Tökéletes Test Programot, valamint a SPAR 30 napos életmód programját. Online, 20 perces mozgások közül választhatsz. Lehet ez jóga vagy edzés, regeneráció vagy relax. Bármi. Csak szánj magadra a terhelt időszakokban is heti 3x20 percet. Hidd el, megéri! 

És kitartás, minden nehéz időszak elmúlik egyszer :)
Panni, Marci

Nézd, néhány hétköznapi hősünk, akik gyerkő mellett csinálták az njoyos online programokat.