Tökéletes Test Program, 2. hét

Heló, hogy vagy? Jó hogy vagy! Izomláz? Felismerések a testedről? Mi volt nehéz, mi volt könnyű? Ugye jegyzed minden mozgós napon az akkori állapotot, eredményeket? Figyelj, a héten más fókuszok lesznek a videók mellett! Ügyesen!
M+P

 
Az ember komédiája:
Mindhalálig élni tanul.
— Fodor Ákos
 
 

 1.nap (hétfő) - jóga

Figyelj a felsőtestedre. A csukló és váll bemelegítéseknél fontos, hogy amennyire csak tudod nyomd el magad a talajtól, a vállakat húzd hátra, stabil pozícióba a csípőd felé és aktívan feszítsd a hasad! Ja, és : LÉLEGEZZ! :)

"Tudjátok, a hét talán legkevésbé intenzív mozgása az 1. jóga.
Ahhoz, hogy jól menjen a jógás erősítés mindenképpen figyelj a válladra, felsőháti szakaszra. A pózokban a vállakat tartsd stabilan, ez azt jelenti, ahogy hallod is az instrukciót, hogy húzd a csípőcsontok felé. Ezt egyébként egész nap gyakorolhatod. Plusz zárd a lapockákat. Közelíted őket egymáshoz, és megtartod ott végpozícióban. A tenyértámaszos pózoknál figyelj arra, hogy attól, hogy elnyomod magad némelyiknél a talajtól, a vállad még ne essen előre ugyanúgy tartsd stabilan. És inkább tedd le a térded, de ez és a hasad feszítettsége végig legyen meg! Ügyesen! :) :! :)
Ha jól esik és van időd, a gerinccsavarós 15 percest is beteheted utána!
A videót nem azért osztottam meg, hogy azzal menőzzek, hogy wooow, a jóga mekkora magic. (amúgy az) Hanem azért, hogy lásd, a kitartás, a minden nap csak egy kicsit teszek a célomért mentalitás meghozza a gyümölcsét. Ahogy nálad is! 
A jóga után pls reflektáljatok erre a vállstabilitás dologra, ment-e, milyen érzés, értitek-e? Csinálok kiegészítős, magyarázós videót, ha szükségesnek látjátok. Szép-szép hétfőt! panni. "

 

2.nap (kedd) - jógás erősítés

A mai gyakorlásnál figyelj arra, hogy a megfelelő ismétlésszámmal végezd a gyakorlatokat. Ha kell, módosíts rajtuk - ezt legegyszerűbben úgy tudod megtenni, hogy leteszed a térded. Fontos, hogy a felsőtested stabilitása így is megmaradjon! Jó gyakorlást!

 

3.nap (szerda) - relax

A mai gyakorlás 10 perces. Egy fizikailag és mentálisan is megnyugtató, mégis energiával feltöltő koncentrációs gyakorlatot fogsz végezni. Hat percig irányítottan, utána a zene végéig magadban. Keress egy erre alkalmas csöndes és kényelmes helyet, hunyd le a szemed és élvezd a pihenést! Akár 2-3 óra alvással is felérhet!

 

4.NAP (csütörtök) - edzés

A mai edzésen a pörgős, futós lábmunka részre fókuszálj. Tudjuk, hogy utána a "neheze" még hátra van, mégis, turbózd fel magad, és adj bele ott apait-anyait! 1-2 plusz ismétlés, gyorsabb feladatvégrehajtás a lábmunkánál belefér! Hajrá!!!!

 

5.NAP (péntek) - jóga

Koncentrálj arra, hogy a megfelelő ismétlésszámmal csináld a gyakorlatokat. Tedd le a térdedet bármikor, ha kell, de ne veszíts ezzel a felsőtested feszességéből. Az elején a nyújtógyakorlatok jól fognak esni a tegnapi láb-móka után :) 

 

6-7.NAP (hétvége) - regeneráció

Pihenj, és legalább az egyik napra iktass be valamilyen örömmozgást. Amit imádsz, legyen az egy nagy séta, egy tollasozás, úszás, síelés, korizás, jóga, futás - tényleg, amit örömmel végzel, és feltölt. Ha úgy érzed jól esne, nyújts, vagy végezd el az egyik jóga gyorssegély gyakorlatsort. Figyeld a tested, és csináld azt, amire vágyik! Jó pihenést, szép hétvégét kívánunk!