Tökéletes Test Program, 3. hét

Hogy érzed, beépült már a mindennapjaidba a mozgás? Várod? Egy gyakorlatsort a 10 hét folyamán összesen négyszer fogsz elvégezni maximum. Ez arra jó, hogy még ne und meg, viszont úgy állítottuk össze őket, hogy komplexen valóban megerősítsék, nyújtsák és mobilizálják a testedet. Érzel már hatást? Megosztod velünk?
M+P

 
Nem a körülményeim eredménye vagyok, hanem a döntéseimé.
— Stephen Covey
 

 1.nap (hétfő) - jóga

Figyelj a felsőtestedre. A csukló és váll bemelegítéseknél fontos, hogy amennyire csak tudod nyomd el magad a talajtól, a vállakat húzd hátra, stabil pozícióba a csípőd felé és aktívan feszítsd a hasad! Ja, és : LÉLEGEZZ! :)

 

2.nap (kedd) - jógás erősítés

Ma nyugodtan állítsd le a videót, ha arra van szükség, mert a fókusz a következő: a lehető legprecízebben legyen meg minden egyes gyakorlatból a kellő ismétlésszám/ a kellő ideig való tartás. Ha pl a deszka pózból egyszerre csak 10mp megy, sebaj! Állítsd le a videót és csinálj 3x10mp-et aztán menj tovább! Figyelj rá, precízen gyakorolj!

 

3.nap (szerda) - relax

Domján Áron mélyrelaxációja a mai gyakorlat. Jóga Nidrának is hívják ezt a technikát, szintén koncentrációval tudod magad mélyen ellazult állapotba juttatni, mely hozzájárul a regenerációdhoz fizikai és mentális síkon is. 

 

4.NAP (csütörtök) - edzés

A mai edzésen a 15-10-5-ös blokkra tedd a hangsúlyt. Természetesen helyes formával ( ha kell találsz könnyítést a főoldalon lévő videóknál) végezd a feladatokat, viszont közöttük, és a sorozatok között is a lehető legkevesebb pihenőidőt hagyj! Mérd most is az eredményed, és oszd meg velünk!

 

5.NAP (péntek) - jóga

A fel és levezető gyakorlatokra valamint a terpeszben végzett fenék/törzsemelésekre helyezd a hangsúlyt! Figyelj az instrukciókra, és helyesen gyakorolj, a megfelelő ismétlésszámmal! Ha kell, ehhez állítsd le a videót és pihenj a sorozatok között egy keveset, csecsemő pózban.

 

6-7.NAP (hétvége) - regeneráció

Pihenj, és legalább az egyik napra iktass be valamilyen örömmozgást. Amit imádsz, legyen az egy nagy séta, egy tollasozás, úszás, síelés, korizás, jóga, futás - tényleg, amit örömmel végzel, és feltölt. Ha úgy érzed jól esne, nyújts, vagy végezd el az egyik jóga gyorssegély gyakorlatsort. Figyeld a tested, és csináld azt, amire vágyik! Jó pihenést, szép hétvégét kívánunk!