Tökéletes Test Program, 5. hét

A héten háromszor csinálj 10-10-10 kör napüdvözletet!

 

Valamint jelölj ki két napot, amikor is:

  • kapd elő a telefonodat, és onnan ahol vagy, google mapsen jelölj ki egy 3 km-es sétautat. Kb jegyezd meg, hogy merre kell menned, majd a telefont hagyd otthon, és indulj el sétálni. Kényelmesen, kellemesen, zene nélkül, telefon nélkül csak te, és a gondolataid.
  • Az első sétálós napodon vedd végig tudatosan és részletesen az első négy hetet, ami a programból eltelt. Emlékezz az elejére, és nézd meg az utolsó heti gyakorlások hogy mentek. Tudatosítsd magadban a sikereidet. Légy büszke magadra és örülj!
  • A második sétálós napon, szintén telefon, zene és egyéb kütyü nélkül szintén 3 km séta, most lehet másik útvonal és koncentrálj a következő 5 hétre. Lelkesítsd, motiváld magad, tűzd ki a célodat, mit szeretnél elérni, gondold át miken kell esetleg változtatnod az elmúlt hetekhez képest. 

Jó sétálást! TÉNYLEG hagyd otthon az elektromos kütyüidet! 

A hét vége felé pedig iktass be egy relaxálós napot.

Megköszönjük, ha adsz nekünk visszajelzést és kitöltöd ezt a kérdőívet, hogy minél jobbak lehessünk.

Hajrá tovább, büszkék vagyunk rád nagyon!!

P+M

Tudtad? Ha saját magad veszed kézbe az életedet, a legszörnyűbb az lesz, hogy nem lesz senki, akit hibáztathass.
— Erica Jong