Tökéletes Test Program, 9. hét

Utolsó hét a programból a deload előtt, hajrá, csak keményen!
M+P

 
Success isn’t given. It’s earned.
 

 1.nap (hétfő) - erősítés

Melegítés után kezdj neki!  Eszközök: matrac, hátizsák könyvekkel, fotel/szék Feladat: 7 kör az alábbiakból:

  •  kézállás tartás 10mp
  • 5 hátsó fekvőtámasz
  • 5 mellső fekvőtámasz
  • 5-5 támadójárás zsákkal

Erősen javaslunk egy jógát az edzés utánra, pl a nyolcadik hetiből a vállnyújtásokat. Vagy egy jógagyorssegélyt.

 

2. nap (kedd) - kondicionálás

A mai kondiedzés a gyorskorcsolyázás valamint az orosz táncok jegyében fog telni. Aki nem hiszi, járjon utána!

  • Bemelegítés után kezdj hozzá a mozgásnak!

  • Nyújts utána!!!!

 

3.nap (szerda) - relax

Nyugtató, energetizáló gyakorlat, hogy felkészülj testileg, lelkileg és mentálisan is a hét második felére.

 

4.NAP (csütörtök) - jóga

Lassú, fókuszálós, befelé figyelős gyakorlás a mai. Készíts elő néhány párnát magad mellé az előrehajlások megkönnyítésére. Egyébként meg lélegezz! ;)

 

5.NAP (péntek) - futás

Melegíts be! ;)

Az elmúlt négy hét futásaival felkészültél arra, hogy most zárásnak egy laza 5 kilométert kocogj. Egyenletes, kényelmes tempó. Figyelj a légzésre!!!

 

6-7.NAP (hétvége) - regeneráció

Pihenj, és legalább az egyik napra iktass be valamilyen örömmozgást. Amit imádsz, legyen az egy nagy séta, egy tollasozás, úszás, síelés, korizás, jóga, futás - tényleg, amit örömmel végzel, és feltölt. Ha úgy érzed jól esne, nyújts, vagy végezd el az egyik jóga gyorssegély gyakorlatsort. Figyeld a tested, és csináld azt, amire vágyik! Jó pihenést, szép hétvégét kívánunk!