Órarend, óratipusok

A BEJELENTKEZÉS minden órára KÖTELEZŐ!

  • legkésőbb órakezdés előtt 4 órával tudod lemondani a bejelentkezésed. Ha nem teszed meg, levonjuk az alkalmad/tartozásod keletkezik. Havi 1 vis major helyzetet persze elfogadunk :)

  • a bejelentkezést órakezdés előtt 2 órával lezárjuk. Üzenj/hívj, ha mégis jönnél.

  • REGGELI KISTERMES ÓRÁKRA bejelentkezés előző este 21h-ig!

  • Reggeli ashtangára: jovmilena@gmail.com, 06707767302

2019januar.jpg

Melyik óra való nekem?

Kezdőként gyere bátran bármelyik ZÖLD vagy SZÜRKE színnel jelzett órára, figyelünk rád, és olyan gyakorlatokat kapsz, ami neked való.

Haladóbbaknak, íme az óraleírások:

 

Vinyasa Flow

"Jógaszűzektől a veteránokig mindenkinek"

Talán ez az a jógatípus, amit leginkább a játékos szóval tudnánk jellemezni. Légzésritmusra váltogatjuk a gyakorlatokat, amik így átfolynak egymásba, szinte tánc. Nagyon kreatív és élvezetes óra a vinyasa flow, komoly mégis biztonságos kihívást jelentve testnek, légzőrendszernek, léleknek is, nem hiába szerelem oly sok jógi között nekünk is. A gyakorlatok skálázhatók, így ha épp nincs kedved/nem megy a kézenállás (most direkt túlzok) akkor csinálhatsz mondjuk egy sima planket - szóval teljesen magadra szabhatod az órát, és ebben segítünk, figyelünk, kísérünk. Gyere, játssz, áramolj velünk!


Morning Flow

"Garfildoknak kihívás és új világ, hajnali pacsirtáknak léleksimogatás"

A reggeli/hajnali gyakorlásokat egyszerűen meg kell tapasztalni. Akkor is, ha nem vagy amolyan “morning person". Ezeket az órákat a reggeli - előre se tudok hajolni, be vagyok rozsdásodva - fizikai és mentális állapotodnak megfelelően lassabban, fokozatosabban készítjük elő a nagyobb kihívásokra.  Az óra célja, hogy feltöltődve, felfrissülve - nem csak fizikailag, hanem mentálisan is készen a napra hagyd el a jógatermet. Kávé előtt/helyett kávé. Ha szeretnéd beépíteni a mindennapos gyakorlást az életedbe, akkor jógázz reggel, úgy tuti nem jön közbe semmi!


Yin jóga

"Nem szépítünk. Mindenkinek. Receptre."

A dualizmus, a kettősség alkotja a világunkat. Yin és Yang. Ezekhez a minőségekhez rendelhetünk hozzá a világban mindent. A mozgásfajtákat is, pont, mint a szöveteinket. Yang tipusú mozgás például a vinyasa flow tüzes, erős mozdulatai, szövetek pedig az izmok például. A yinhez köthető minőségek a hideg, a lassabb, elfogadó. Szövetek pedig az ízületek, a fascia, inak, szalagok. A yin jóga nem nyújtás. Angolul jól meg van fogalmazva : “you wanna stress the body not stretch it”. Stressz hatása által fejlődünk. A yin gyakorlatokkal hideg állapotban foglalkozunk az izmokkal, ízületekkel nyitjuk, bizonyos mértékben nyújtjuk őket, újramodellezzük a fasciát. Sok kiegészítőt használunk (párna, tégla) és minden órának van egy mentális, gondolkodós, filozófiai fókusza is. Kevesebb pózból építkezünk, 1-1 pózban 3-5 percig is benne maradunk (nem tartjuk, mert nincs erőfeszítés, passzív bennemaradás van csak). Eredménye egy teljesen új testérzet, régi fájdalmak, problémák oldódhatnak fel/meg. Akár reggel akár este, heti egyszer mindenkinek ajánljuk a yin gyakorlást.


Jóga extra - wokshop jelleggel

"Jógiknak. Kiváncsiaknak, kreatívaknak, kihívást keresőknek. Meg tényleg minden jóginak"

A jógát, ha csak mozgásanyagra szűkítjük, hamar beláthatjuk, hogy szükség lehet kiegészítésre. Bizonyos izmok célzott aktiválására, bizonyos mozdulatok beiktatására (pl húzás, az nincs a jógában), olyan feladatokra, amik kiegészítik a gyakorlásunkat, ellensúlyozzák azt, vagy pont felkészítenek a bonyolultabb feladatokra. Valamint olyan energiarendszereket is megmozgatnak, amik a jógában kimaradnak.

A jóga extra órák kis workshop szerűen épülnek fel. A fasciagyakorlatoktól kezdve, a természetes mozgásos állatjárásokon át a konkrét akár súlyzós gyakorlatokig sok mindent megtalálsz majd. Változatosan, kreatívan, megtanítjuk még jobban használni, játszani a testeddel. Kezdőktől a haladókig jöhet bárki.


Kezdő Jóga (Gerinc jóga)

"Jógaszűzeknek, gyógyulnivágyóknak, akik lassabb órára, több magyarázásra vágynak"

Az órán megismerheted a jóga alapvető mozdulatait. Egyszerű, könnyen kivitelezhető gyakorlatok készítik fel a tested, hogy később komplexebb pózokat gyakorolhass, vagy hogy csak egyszerűen megerősítsd, nyújtóztasd a helyes tartáshoz, egészséges gerinchez szükséges izmokat. Minden óra az egész testet átmozgató, erősitő és mobilizáló mozdulatsorokból építkezik. Fejleszti a testtudatot, általánosan segít jó állapotba hozni az izmokat és izületeket, hatékonyan támogatja a gyógyító folyamatokat. Kortól és nemtől függetlenül, szinte bárki végezheti.


Kérdezz bátran, ha még bizonytalan vagy. Szeretettel várunk! njoy